prachtig verhaal

Ramonaleest 02 september 2020
Allereerst alle lof voor de cover. Die zorgt ervoor dat ik weg droom in het plaatje. Wat een mooie kleuren en wat een imposant gebouw.

In het begin kwam ik wat moeilijk door het verhaal heen. Gelukkig was dit al vrij snel niet meer aan de orde en zat de flow er voor mij goed in.

Je leest vanuit verschillende personages. Maar dit is totaal niet storend. Uiteindelijk komen al deze verhalen tot een geheel en dat zorgt voor een mooi sluitend einde.

Er komen veel verschillende emoties in dit verhaal naar voren. Ik vind vooral de manier waarmee Esther in haar leven bepaalde hindernissen heeft genomen enorm inspirerend. Ze is een hele down to eart dame en dat is goed in dit verhaal naar voren gekomen.

Wat mij vooral opviel tijdens het lezen is het beeldend schrijven van Kayte Nunn. Ik kon me heel goed de omgeving voor ogen visualiseren, waardoor ik naar mijn idee het verhaal nog meer waardeer.

Meer recensies van Ramonaleest