geen thriller, eerder een spannende roman!

Ramonaleest 12 januari 2020
Dit verhaal wordt gelezen vanuit vijf personen; Mandy, Christopher, Jade, Nick en Ellie. Het gaat per hoofdstuk over een persoon en je krijgt een kijkje in zijn of haar leven en de mensen die daarbij horen.
Ik vind de personen goed uitgewerkt. Je kunt je een goed beeld van ze maken. Wat het makkelijk lezen maakt. Ze hebben allemaal een link met Match Your DNA. Voor de een loopt dit beter af dan voor de ander.

De hoofdstukken zijn niet lang van stuk. En ze zijn allemaal mooi aangeduid aan het begin met de naam van diegene waar het hoofdstuk over gaat. Dat maakt het overzichtelijk. En ieder hoofdstuk eindigt op een punt waardoor je toch door wilt blijven lezen.

Waar op de cover staat dat het een meeslepend, duister verhaal is heeft dit voor verhaal voor mij niet het ‘thriller’ effect. Het was wel spannend op het einde aan, maar dit was voor mij meer een spannende roman.

Begrijp me niet verkeerd ik heb genoten van dit boek. En doordat ieder hoofdstuk toch wel iets had, wilde ik doorlezen en was het boek dan ook in een mum van tijd uit. Er zitten wendingen in die ik niet zag aan komen en waardoor je toch steeds verder wilde lezen omdat je wil weten hoe het nu zit. Doordat het boek zo lekker vlot lees raad ik het ook zeker aan, maar wil je echt een thriller lezen dan zul je een ander boek moeten oppakken.

Meer recensies van Ramonaleest