fantasy

Ramonaleest 08 december 2019
Daar ik normaal geen fantasie lezer ben kon ik dit boek toch wel waarderen. Het verhaal is leuk bedacht. Ik had wel soms zoiets van hoe kan dit nu gebeuren? Dan had ik het idee dat ik iets gemist had, maar als ik dan terug las dan ging het van de een op de andere gebeurtenissen zonder het zeg maar, mooi af te werken.
Ik raakte al vrij snel betrokken bij het hoofdpersonage Jade. Je leeft alle gebeurtenissen echt met haar mee. De personages die rondom Jade leven worden mooi uitgewerkt. Zo maak je ook kennis met haar vrienden.
Ze maakt veel mee in dit verhaal. Door de verrassende wendingen wil je blijven lezen om te kijken hoe het afloopt.
Er zijn enkel wel een paar puntjes van kritiek. Zoals boven genoemd dat er van de hak op de tak gegaan word.
Ook vind ik de vele alinea's op een pagina storend met lezen. Je hebt dan steeds kleine stukjes tekst, zonder het echt uit gewerkt te hebben.
Ook heb ik in dit verhaal ettelijke taalfouten voorbij zien komen, een redactie zou zijn geweest zijn.

Meer recensies van Ramonaleest