Goede thriller!

Ramonaleest 01 juni 2020
Je duikt meteen in het het onderzoek naar de onbekende man die ze op het strand vinden. Waardoor naar mijn mening het meteen mysterieus wordt. Want je wilt weten hoe hij daar terecht is gekomen. Wat er met hem gebeurd is. En wie hij is.

De personages in dit boeken komen goed in beeld. Ze worden zo beschreven dat je een goed beeld van ze kan maken.
Dokter Emma Lewis krijgt een zeldzame kans om de gevonden man te helpen, hij heeft last van geheugenverlies. Voor Emma ook spannend want ze moet terug naar haar geboortedorp, waar ze niet al te fijne herinneringen aan heeft. De strijd die zij aangaat met haar eigen herinneringen zorgen voor meer diepgang in het verhaal voor mijn gevoel.

De spanning wordt per hoofdstuk voelbaarder wanneer de stukjes in elkaar passen en je het geheel achter het verhaal gaat zien. Als lezer roepen deze stukjes ook wel steeds meer vragen op, die dan met en met weer beantwoord worden wanneer je verder in het verhaal raakt.

Het verhaal is lekker vlot geschreven waardoor ik zo door het verhaal heen ging. Erg prettig.

Voor mij toch wel een boek met een verrassend einde, ik dacht het uitgedokterd te hebben, maar mijn ingeving was verkeerd. Tof als een verhaal me zo op het verkeerde been kan zetten!

Meer recensies van Ramonaleest