♡ Mijn belofte aan jou ♡

Rcisca 01 april 2023
♡ Mijn belofte aan jou ♡

Nadat Celesta en ik vorig jaar samen De waarheid van Colleen Hoover hadden gelezen, wisten we zeker dat we nieuwsgierig waren naar meer van haar boeken.
We waren vooral benieuwd of nou echt al die boeken zo geweldig zijn als dat we in de recensies altijd lezen.
We besloten om in februari weer een Hoover op te pakken, maar door omstandigheden werd het maart.
Het duurde even voor we hadden gekozen welke het moest worden.

Uiteindelijk hebben we inmiddels Mijn belofte aan jou. samen gelezen.
Om te beginnen was het weer heerlijk om samen met jou te lezen lieve Celesta!
Ik heb genoten van onze appjes die heen en weer gingen, en dan niet alleen over ons boek. We hielden elkaar gezellig op de hoogte.

Mijn belofte aan jou is een boek waarin je twee tijdlijnen leest. Toen en Nu staat boven elk hoofdstuk duidelijk aangegeven.
Toen is tijdens en na hun ontmoeting, Nu is 7 jaar later tijdens hun huwelijk.
Deze afwisseling tussen toen en nu zorgde bij Celesta eerst even voor wat verwarring. Al snel werd duidelijk waarom en kon ze er hard om lachen.

Het verhaal kent een zwaar thema en dat zorgde er enerzijds voor dat het soms wat verdrietig voelde om te lezen en anderzijds dat ik door wilde lezen en erachter wilde komen om de relatie tussen Quinn en Graham deze crisis zou overwinnen.

Ik miste persoonlijk wel de connectie met de beide hoofdpersonages.  Ondanks dat het een emotioneel thema is heb ik niet het gevoel gehad dat ik ze volledig begreep. Sterker nog, sommige acties begreep ik echt totaal niet.

Door de manier van schrijven van Colleen Hoover weet ze je elk hoofdstuk, elke pagina en elke zin bij het verhaal te betrekken. Voor mij en Celesta dus minder een page turner dan de voorgaande boeken, maar je wilt wel blijven lezen.

We zijn eensgezin wat betreft onze beoordeling en komen beide uit op 4☆☆☆☆

Meer recensies van Rcisca