geweldig

Rebecca 07 september 2020
razend is het vervolg op hitte. waar in hitte Stef een bijrol heeft krijt hij in het tweede deel razend de hoofdrol. ik ben daar blij om want na wat ik gelezen heb was ik wel benieuwd wat er met Stef is en hoe het verder zou gaan.

na zijn werk op het eiland in het hotel blijkt niets veranderd te zijn.zijn vader kijkt nog steeds niet naar hem om en zijn vrieden houden zich nog steeds met autoreces bezig. er is een ding wel veranderd als hij thuis komt staat hij oog in oog met Liv. zij houd er geheimen op na en probeert er alles aan te doen om hem te redden van zijn toekomst.

teleurstelling is een woord wat Stef maar al te goed kent gaat Liv hem ook teleurstellen of toch niet dat lees je allemaal in het verhaal.

Meer recensies van Rebecca