Sleurt je mee

Rebecca 09 januari 2023
Wat een boek om heb dit boek denk ik al sinds 2019 in me kast liggen. Ik begon er steeds niet aan dus ik dacht het word wel eens tijd. En wat ben ik blij dat ik eindelijk begonnen ben, en als ik wil kan ik gelijk door met deel 2 en 3 ook al bijna.

Het verhaal sleurt je gelijk mee en je ervaart samen met Nick hoe de magie die hij ineens ontwikkeld werkt. Ik ben van fantasie verhalen gaan houden en als er ook nog paarden in voorkomen wil ik het natuurlijk lezen. Zelf ooit ook paardgereden.

Het leven voor Nick is ingewikkeld, zijn relatie loopt niet makkelijk, magie in hem ontwaakt en zijn paar word ziek.

Tegen het einde aan word het spannend als mensen waarvan je het niet verwacht ineens ook magie blijken te hebben. Alleen dat einde schrijver wat doe je me aan di had ik niet verwacht dat is een goed teken en vooral wil je daardoor helemaal door met de serie.

Meer recensies van Rebecca