Het geheim van Winterplas

Rank 6099 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Het vinden van de Relikwieën was slechts het puntje van de ijsberg.

Nu de voltallige Ruiters het Verboden Bos achter zich laten, worden ze geconfronteerd met nieuwe uitdagingen. De Schemering hangt nog steeds over hun geliefde wereld en Tessy, directrice van het geheime genootschap Bureau Nul, heeft haar klauwen in Nick geslagen. Ontrafelende geheimen maken het moeilijk voor Nick om goed van slecht te onderscheiden en ook Suzie laat zijn emoties en gedachten op hol slaan.

Hun strijd tegen de Duisternis leidt hen naar een kleine gemeenschap van overlevenden. Maar zij zijn niet de enigen die hun zinnen op de samenleving hebben gezet, gevaar loert vanuit elke hoek. De demonen die in deze nieuwe wereld leven, zijn gedreven door een gekmakende bloeddorst.

Waar magie eerst slechts sluimerde tijdens hun tocht, vestigt hij zich nu diep in hun wezen. Samen met hun Zielsdieren ontdekken ze de echte kracht van hun Ontwakening.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy