Riet van Hal-Klappers 12 september 2012
Een nieuwe schrijfster en een intrigerende tekst op de achterkant. Dit sprak me aan en was de reden om me op te geven voor de Crimezone leesclub.

Het verhaal begint heel spanend met de proloog, deze komt later terug in het boek. Hierdoor krijg je direct zin om verder te lezen.

Het verhaal is in de ik vorm geschreven. Alle handelingen die Rosalie doet zijn heel uitgebreid beschreven soms iets te veel. Ze ontdekt steeds meer familiegeheimen, vaak samen met haar vriendin en buurvrouw Jeannette. Ze zijn wel heel erg close, heeft zij iets te maken met de vreemde gebeurtenissen....?

Na elk hoofdstuk komt een ander personage aan het woord, wie is dit?
Deze stukjes maken het boek wat spannend verder valt het qua spanning erg tegen.
Jammer vond ik dat het gedeelte over het "gen" niet meer was uitgewerkt.Het slot daarentegen was erg verrasend.
Alles bij elkaar had ik toch net wat meer van dit boek verwacht.

Meer recensies van Riet van Hal-Klappers