Van Crimezone heb ik dit boek gekregen om te buzzen. Het is mijn eerste kennismaking met dit schrijvers echtpaar en meteen een hele goede. Wat heb ik genoten van dit boek! Het begon direct al heel spannend met de moorden in het internaat. Er kwamen veel personages in dit boek voor maar het was wel te volgen al moest ik er wel goed mijn gedachten bij houden. De hoofdpersoon is Jonna Linna een voor mij wat mysterieuze en eigenzinnige inspecteur. Ik heb nog niet echt een goed beeld van hem. Hij gaat op zoek naar het verdwenen meisje Vicky. Het is een spannende zoektocht waarbij hij "hulp " krijgt van Flora. Het einde vond ik iets minder, ik heb ook niet het idee dat alle verhaallijnen goed zijn afgerond, daarom geef ik het boek net geen 5 sterren. Jammer is dat ik niet begonnen ben bij het eerste boek van deze schrijvers, dit is hun derde boek, ik had het idee dat er naar eerdere zaken terug verwezen werd maar dit weet ik dus niet zeker. Ik ga zeker hun voorgaande boeken ook lezen.

Meer recensies van Riet van Hal-Klappers