Robert Lambregts 30 maart 2009
Ik zal eerlijk zijn, ik heb dit boek ontvangen, omdat ze er 100 verdeeld hebben over mensen die hun mening hier over zouden geven. Ik ga er dan ook vanuit dat ze een eerlijke mening willen hebben. Ik vond het boek eigenlijk helemaal niets. Het gegeven voor het verhaal is op zich iets waar veel mee gedaan kan worden, maar het komt niet uit de verf en is eerder een rode draad op de achtergrond in een verhaal dat niet altijd even samenhangend verteld wordt. Er had veel meer mee gedaan kunnen worden, maar het blijft een vlak, niet echt spannend verhaal, dat overigens vrij simpel is geschreven. 'Hij maakte de fles whiskey open: klik, klik' ik ga er maar vanuit dat dit niet door een slechte vertaling komt (veel boeken vallen of staan door hun vertaling) maar kom op, dit soort zinnen zijn niet meer van deze tijd. dit is echt een beginnersfout terwijl dit niet Mosby's eerste boek is. Jammer, maar stiekem ben ik blij dat ik hier geen 19 euro voor betaald heb, want dat was het zeker niet waard.

Meer recensies van Robert Lambregts