Superspannend

Rosie07 24 november 2020
Soms kom je een boek tegen dat je vanaf de eerste bladzijden in het hoofd van iemand trekt die helemaal gek wordt. dat gebeurt in de druppel bij Tom. Hij heeft een zoon, is gescheiden, leeft heel regelmatig en strak, heel saai eigenlijk, tot de bovenbuurman opgepakt wordt, en al snel weer vrijgelaten. Alles wat de bovenbuurman doet wordt door Tom opgevangen als iets wat tegen hem bedoeld is. hij wordt er krankzinnig van. Het loopt uit de hand als hij de bovenbuurman van de trap duwt. Dan kent het verhaal een paar mooie wendingen, en de gekte wordt niet minder, integendeel. Tom kan pas weer normaal worden als hij een drastische beslissing neemt. Dat kan ik natuurlijk niet verklappen, maar het verhaal is heel mooi opgebouwd en erg spannend. Het einde is verrassend, en door de vlotte stijl goed uitgewerkt en zeer leesbaar. Het maximale aantal sterren van mij. Topthriller!