Prachtig geschreven

SabrinaK 06 december 2022
Het boek is prachtig geschreven en je bent gelijk daar in het moeras met Kya. Het moeras wordt prachtig en met zoveel liefde beschreven dat je niet anders kan als het voor je zien.
Je volgt twee tijdlijnen die samenkomen om te onthullen hoe ze met elkaar verbonden zijn. Dit zorgde ervoor dat je blijft lezen en meer wilt weten. Het plot van het boek was vrij duidelijk, maar het deed niets af aan het prachtige verhaal wat wordt verteld.

Kya's verhaal is een verhaal van verlies, eenzaamheid en vooroordelen, maar ook een verhaal over hoop, kracht, overleven en liefde. Je volgt Kya terwijl ze alleen opgroeit in het moeras en leert om haar eigen persoon te zijn in de wereld. Ze heeft een liefde voor de natuur, voor haar moeras en dat is zo mooi om te lezen.

Ik weet niet echt onder welk genre ik dit boek zou plaatsen, er zit zoveel in dit boek.
Als je houdt van een mooi verhaal over een meisje dat haar plek vindt in een prachtige moeraswereld, dan is dit het boek voor jou!

Meer recensies van SabrinaK