auteur in de dop.

schiergroen 17 juni 2020
Anna is net 15, leest erg graag en zelf verhalen schrijven laat dan ook niet lang op zich wachten. Daarom kan ze trots debuteren met haar eerste boek! Op haar 12e is ze begonnen met het schrijven van haar manuscripten. In haar verhaal kun je ook merken dat ze groeit. Taal technisch zit het heel erg goed in elkaar en ik heb het met super veel plezier gelezen. Dit verhaal sluit ze gesloten af en toch weet ze een open einde neer te zetten! Een tweede deel zal vast niet uitblijven dus wij wachten met smart.

Dit verhaal uit de pen van Anna staat vol met raadsels, angsten, onzekerheden, liefde, volharding en nog meer mysteriën.

Het boek (de zwarte ogen van de vervloekte wouden) is uitgegeven door bookscoutYO en ook daar te bestellen! Wie geeft deze beginnen de auteur een boost en leest mee. Wie weet heb jij dan wel een uniek debuutalbum in huis wanneer zij over een aantal jaren bij de bekende auteurs hoort. Want deze doorzetter gaat zeker naar de top.

Waar Anna nog wel in kan groeien is het nog beter uitschrijven van de scènes. Iets meer woorden gebruiken om de lezer nog net even wat meer in het boek te trekken en de omgeving en verhaallijn nog beter kunnen opnemen. Hoe verder in het verhaal hoe beter het haar afgaat maar daar kan ze nog winst behalen.

Lieve mensen, veel leesplezier met dit keurige verhaal! En Anna, veel succes met alle toekomstige manuscripten!

Meer recensies van schiergroen