hoogtij!

schiergroen 19 februari 2020
Ik heb genoten van deel 5 in de eilandserie! Je schuift gewoon aan, in de vis en je bent erbij. Je leeft mee, je helpt mee, je ervaart wat de personages ervaren. Er is humor, verdriet, onzekerheid maar zeker ook liefde, onhandigheden en handigheden.

Het lezen van deze boeken voelt als een warme deken die je omslaat. Er wordt een verwachting geschetst en Jackie voert die verwachting ook uit maar dan wel uitgebreid met alle handen obstakels, ik hou ervan.

Deel 6 loopt in mijn hoofd al door met tal van mogelijkheden wat betreft de stand van zaken bij het dichtslaan van dit boek. Ik kan alleen maar hopen dat hetzelfde voor de schrijfster geldt want ik hunker nu al naar deel 6!

Meer recensies van schiergroen