Pakkend...

schoonvader 24 februari 2021
Vroeger las ik altijd boeken van Stephen King en Clive Barker. Beide auteurs hebben voor mij een pakkende visualiserende manier van schrijven. Ik had inmiddels al twee boeken van Suzanna Esther gelezen waarin zij dezelfde pakkende visualiserende manier van schrijven heeft. Je ziet het hele verhaal als een film voor je en je hebt direct een indruk van hoe de diverse karakters in de boeken eruit zien. Haar schrijfstijl is makkelijk te lezen zonder ook maar ergens saai, eenvoudig, eentonig of moeilijk te worden. Haar boek nodigt ook uit om jezelf eens te onderrichten qua woordenkennis. Want er komen pareltjes van woorden voorbij die menigeen niet gebruikt maar op een mooie manier zijn opgenomen in haar schrijven.

Meer recensies van schoonvader