633 tekeningetjes

SE22 27 december 2019
Negen doldwaze verhalen met 633 irritante tekeningen.
Dit boek bestaat uit negen verhaaltjes, avonturen die Andy beleeft.
Op de achterkant van het boek staat een test om te weten te komen of dit boek iets voor jou is.
De uitslag zegt altijd dat dit boek iets voor jou is; of je nu van irritante dingen houdt of juist niet.
De tekeningetjes in de kantlijn zijn nog het meest vermakelijk, ik kan mij voorstellen dat kinderen hier veel plezier aan beleven. Als je de bladzijden door je vingers laat gaan, zie je een leuke verrassing. Voor kinderen die niet zo van lezen houden is dit boek prettig leesbaar, omdat het bestaat uit korte verhalen en niet te lange zinnen. Het leest gemakkelijk door en de tekeningetjes zijn aanvullend op de tekst. Er valt veel te lachen.
Om kinderen aan het lezen te krijgen, is het, net als de boeken over de boomhut, zeker geschikt.
Bob( 9 jaar): Ik heb erg moeten lachen om deze gekke verhalen.
Vooral de tekeningen, het zijn er heel veel, zijn superleuk!
Fijn dat het korte hoofdstukken zijn, dan hoef je zo’n boek niet achter elkaar te lezen.
Ieder hoofdstuk is een ander verhaaltje.

Meer recensies van SE22