Leef, alsof elke dag je laatste kan zijn

shana 13 juli 2019
Rob & Anna op het eerste zicht een gewoon gezin dat na enkele miskramen toch hun zoontje Jack mogen verwelkomen.
Ze zijn dol op Jack en toch denkt Anna dat er wat mis is met hun klein ventje na enkele keren te zijn flauwgevallen besluiten ze
om hem te laten onderzoeken en daar komt dan het vreselijke verdict ; Jack heeft een hersentumor.
Na een succesvolle operatie is de tumor verwijderd, goed nieuws denk je dan maar niets is minder waar.
Ze krijgen opnieuw slecht nieuws en het wordt alsmaar erger...

Verder verloop ga ik hier niet prijsgeven, dit is een boek dat je zéker moet lezen.

Verder geef ik mijn 5 volle sterren voor het verhaal, ik moest wel wennen aan de schrijfstijl, bij het einde vond ik hem een beetje te langdradig, te veel opsommingen en stukken uit het verleden die onnodig terug kwamen, maar dit is mijn persoonlijke mening :)
Het verhaal grijpt je naar de strot en je weet onmiddellijk dat dit een echte tranen-trekker zal worden.
Alles komt aan bod , vriendschap, verdriet, verlies, depressie, alcohol misbruik, elkaar verliezen maar ook elkaar terug vinden.

't is niet zo dat de schrijver zomaar een verhaaltje uit de duim heeft gezogen , nee zijn vader kampte ook met een hersentumor (Ervaring boven alles) .

Ik hoop dat jij even hard geniet van dit boek als ik heb gedaan

Meer recensies van shana