shana 19 augustus 2019
@TruthOrDance is aan het typen...
Geef me een Truth over dit boek en weet dat een slechte reactie je punten kan kosten!
~
~ Hoe kunnen we nog maar iets slecht zeggen over dit boek? Ik ben alvast in de wolken! Dit was mijn allereerste "Chinouk-Thijssen-Boek" en wow dit is echt top geschreven!
Chinouk heeft echt een boodschap voor haar lezers, laat niemand ooit je dromen en de vriendschap van je afnemen, NOOIT! want 1 zwarte zwaan in het hele ballet maakt je zwanenmeer grijs (denk daar maar is over na)

@TruthOrDance is aan het typen...
De volgende opdracht is een Dance opdracht. Geef dit boek je aantal sterren en vergeet ook hier niet dat je antwoord punten opleverd!
~ Ik geef dit boek 5 sterren, zonder twijfel !

@TruthOrDance is aan het typen...
Als je denkt dat dit afgelopen is denk dan maar snel iets anders, hier begint het pas!

Meer recensies van shana