Rustige sfeer

Mother of Podencos 16 januari 2020
Genoten van begin tot eind. Volledig mijn stijl, een boek zoals ik het graag heb. Mooie omschrijvingen, de sfeer en de rust die het boek uitstraalt. Ik hou ook van stille eenzaten in boeken.

Het is boek waar je van bij kan leren en het heeft een andere interpretatie/standpunt die je doet nadenken. Daar hou ik enorm van.

Er komen veel herhalingen in maar dat vond ik net amusant en dat vertraagt het boek, waardoor het precies is alsof er niet veel gebeurt. Maar ook daar hou ik van in boeken.

De relatie met Atalja vond ik wel en niet voorspelbaar. Eerst dacht ik, als het zo afloopt, is het voorspelbaar. Maar evengoed als het anders loopt is het ook voorspelbaar. Maar het stoorde me helemaal niet.

Ik vond het een toppertje en blij dat ik deze schrijver heb leren kennen.

Meer recensies van Mother of Podencos