Een heerlijk romantisch 'tussendoortje'

suusjebuuren 16 maart 2024
Verliefd op het eerste bericht
Natasha is happy single en is niet perse op zoek naar de liefde. Daten vindt ze maar een lastig iets, want je kan eigenlijk niet echt jezelf zijn bij zo'n eerste date. Daarnaast houdt ze van haar vrijheid en vindt ze het heerlijk om tijd met haar vriendinnen door te brengen. En haar baan als advocaat is ook erg belangrijk voor haar. Dus ja hoe past daar een man bij..
Toch knaagt het weleens. Als ze op zondag weer alleen voor zichzelf croissantjes afbakt bijvoorbeeld. Daarom schrijft ze een brief aan de ‘Bridegroom’s Oak’; een holle boom in Duitsland waar vrijgezellen hun oproep voor een partner kunnen achterlaten.
Ze verwacht er niks van, want hoe groot is de kans dat de brief wordt opgepikt door een leuke man die bij haar past.
Maar een op een dag als ze thuiskomt na haar werk ligt er een brief en de schrijver blijkt een leuke 'lumbersnack' te zijn!

Ik heb genoten van dit luchtige romantische verhaal, je krijgt helemaal zin in de lente.
'De lente kriebelt'
En de Bridegroom’s oak bestaat gewoon echt, hoe leuk!
De passages tussen Natasha en haar vriendinnen zijn grappig en herkenbaar.
De schrijfster heeft een fijne schrijfstijl waardoor het verhaal lekker vlot leest.

Een heerlijk verhaal om te lezen als 'tussendoortje'!

Meer recensies van suusjebuuren