Lezersrecensie

Geloof jij in karma?

suusjebuuren 11 juni 2024
Schijnspel Lydia Albodoro

'Karma is unforgiving and always gets payback' ~Benyamin Bayani

Karma betekent letterlijk: actie, en de wet van karma is de wet van oorzaak en gevolg van je handelingen. Hoe werkt die wet precies? Alles wat je denkt, zegt en doet verspreidt een energetische trilling. Vroeg of laat komt daar een energetische respons op, om de balans te herstellen.

Geloof jij in karma?

Karma is de rode draad in deze spannende thriller...

Je leest vanuit het perspectief van Susan, daardoor leer je Susan goed kennen. De andere personages komen veelvuldig aanbod, zijn erg verschillend waardoor je ze goed uit elkaar kan houden.
Sommige scènes bevatten wat bloed, waar ik persoonlijk niet zo van houdt. Maar het is was niet te waardoor het mij niet stoorde.
Lydia heeft een vlotte vermakelijke schrijfstijl waardoor het erg prettig leest. Het is verhaal is zo geschreven waardoor er een constante spanning voelbaar is waardoor dit boek een échte pageturner is.

Die epiloog is fenomenaal!
'Plotseling voelt deze gouden kooi niet meer verstikkend.'

Dus dit boek is het lezen tot de laatste letter waard!

Dank aan kabook voor dit e-book!

Meer recensies van suusjebuuren

Gesponsord