Ziek ofzo?

suusleesboeken 22 april 2024
Dit is een waargebeurd verhaal over Alexander
Hij verteld over zijn tienerjaren zijn lijdensweg naar de oorzaak van zijn hevige buikpijn doe plots klaps op kwam zetten. Ondraaglijke pijn en je niet gehoord door de hulpverlening hoe erg is dat. De jaren die hij doormaakt zijn afschuwelijk, ze zijn gevuld met onmacht,Ziekenhuis ij Ziekenhuis uit. En dagen in zijn bed of op de bank. Ik vond dit een zeer indrukwekkend boek om te lezen. Ikzelf haal hier veel voldoening uit. Natuurlijk ook door mijn zoektocht naar de oorzaak van mijn eigen ziekte ( spieren )
Ook is de wanhoop van Alexander en zijn familie voelbaar. Ik kan me wat Alexander deed dan ook heel goed voorstellen omdat je er gek van wordt door je niet of amper gehoord te voelen. De lange weg die hij heeft bewandeld vormt dan ook zeer goed uitgewerkt en beschreven. Je kunt je dan ook heel goed inleven in wat hij meemaakt en doet. Ook voor mij geld mensen zien het aan de buitenkant niet aan je af en probeert vrolijk te zijn. Ook is dit boek zeer inspirerend voor mensen die onverklaarbare klachten hebben.ook voel hie eenzaam Alexander zich heeft gevoeld. Maar uiteindelijk na jaren toch een diagnose kreeg. Pff wat een opluchting moet dat zijn. Wel had ik graag nog meer willen weten over zijn verwerking. En hoe het nu met Alexander en zijn gezin gaat. Wie weet komt er nog een vervolg. Omdat ik het zo indrukwekkend en open geschreven vind/ vond krijgt het boek zeker 4 sterren

Meer recensies van suusleesboeken