Uitgedokterd

suusleesboeken 01 februari 2024
Wat een dijk van een boek en wat vond ik het bijzonder dat je mij benaderde om het boek te lezen. Ik had natuurlijk al wel research naar je gedaan en wat zet jij je ij voor een goede stichting Namelojk ALS Nederland
Maar wat was dit boek een ongelofelijke mindfucker hahah. Totaal word je op het verkeerde been gezet. En wat zoek jij woorden en zinnen goed uit. Maar wat zou jij als moeder, ja natuurlijk willen weten wat er precies gebeurd is met je dochter, en zet je alles op alles om daar achter te komen. Dat heeft deze moeder ook gedaan man man man wat was het spannend. Je verteld vanuit de 3 hoofdpersonen in de ik vorm allemaal om beurten. Zo is het ook totaal duidelijk voor de lezer.
Het verhaal is fictief maar kan zomaar iets zijn wat uit het werkelijke leven is gegrepen. De spanning wordt gaandeweg heel goed opgebouwd. Een cliffhanger die ik totaal niet heb zien aankomen op het einde. Ik vind het jammer dat ik de voorgaande boeken niet gelezen heb dan had ik se personages waarschijnlijk beter gekend

4 sterren

Meer recensies van suusleesboeken