Bonuszoon

Bonuszoon

Rank 2700 Gelezen 165 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 221 Favoriet 14 Recensies 45
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Lauren wordt verdacht van de moord op de buurjongen. Haar gevoel zegt dat ze niet tot zoiets gruwelijks in staat is, maar ze heeft alle schijn tegen. In haar pogingen om de ware toedracht te achterhalen, dreigt ze de grip op haar leven te verliezen. Ze raakt verwijderd van haar geliefde en hun gezin en belandt in een levensbedreigende situatie. Wordt het geloof in haar eigen intuïtie haar uiteindelijk fataal? Antoinette Kalkman (1964) kent de valkuilen en uitdagingen van een samengesteld gezin als geen ander. Met haar nieuwe man, haar twee kinderen en twee bonuskinderen woont ze op de Utrechtse Heuvelrug, waar het aangrijpende verhaal zich ook afspeelt. Naast moeder is ze ondernemer en schrijver. Ze is mede-oprichter van de ThrillerAcademie. Bonuszoon is haar debuutthriller. Loek Peters, acteur (o.a. Penoza, Achtste groepers huilen niet, Ma): ‘Antoinette schrijft zo levensecht dat je het gevoel hebt zelf aanwezig te zijn in dit beklemmende verhaal. Een boek dat je in een ruk wilt uitlezen.’ Marelle Boersma, bestsellerauteur: ‘Prachtig uitgewerkte karakters waarbij je je als lezer afvraagt: wie zou ik vertrouwen?’

Thriller
Godijn Publishing