22 Groene Kevers

22 Groene Kevers

Gelezen 15 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 13 Favoriet 4 Recensies 5
In dit boek slepen hordes groene kevers je genadeloos met zich mee. Ze vervoeren kleurrijke personages, brengen verknipte mensen in extase en leven een eigen, gevaarlijk bestaan.
Laat je meenemen op een reis door de tijd, langs zonnige stranden en diepe ravijnen, in verhalen vol liefde, haat, misleiding, ziekte en diep gekoesterde hoop.

Na het lezen van deze verhalenbundel, geschreven door twee├źntwintig auteurs, kijk je nooit meer hetzelfde naar een groene kever.

AUTEURS
Janneke Bazelmans, Corine Binnekamp, Manon Dijkshoorn, Ditty van Drenth, Frans van der Eem, Silvia van Gimst, Mattie Goedegebuur, Hester Hoornstra, Bjorn ter Horst, Ellis van Iersel, Antoinette Kalkman, Brechje de Koo, Jeroen Kraakman, Ilse Lindeijer, Tamara Onos, Marjolein du Pree, Tamara Rozengarden, Barbara Sevenstern, Yvonne Sonke, Kristel Stassen, Ineke van Stempvoort, Marceline de Waard

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels