Emma Anna is een storyteller!

En alweer heeft Emma Anna een prachtig boek ter wereld gebracht! En dit keer een veel persoonlijker verhaal. Hierdoor waren de gevoelens voor mij heel echt en zie je de karakterontwikkeling door het boek heen.
Emma Anna is een storyteller. Ze komt maar met verhaal na verhaal, een voor een weten ze me te raken. Religie is en blijft een gevoelig onderwerp en ik vind dat Emma Anna hier heel mooi mee om is gegaan. Het was wat stereotypisch, maar vanuit Ada's perspectief heel begrijpelijk.
En oh, laten we beginnen over Belen! De kwetsbare en lieve jongen. Een grote mond met flauwe grapjes, maar met echt een heel klein hartje♡

Emma Anna's schrijfstijl leest echt als een trein en hoewel ik al wist hoe het eindigde(als proeflezer), sloeg ik het boek opnieuw met een zucht en lichtelijk geëmotioneerd dicht. Ze geeft bijna alle personages een stem, hoe groot of klein hun rol is. Je geeft om ze, ik kreeg zelfs een beetje empathie voor the bad guy.
Absoluut een aanrader, het verhaal is zo puur en echt. Je gaat houden van de personages, sommigen wat meer dan anderen.
Het is aan jou om uit te zoeken wie!

Meer recensies van Suzanne van Bilderbeek