Heel bijzonder verhaal

Als corrector had ik de eer om het boek voor publicatie te lezen. En wat een knaller is dit! Dennis heeft het lef gehad om zijn verhaal als Jehovah's getuige op een hele mooie, ethische manier op papier te zetten. De lezer zit eerste rij en wordt aan de hand meegenomen door Dennis' ervaringen.
De schrijfstijl is heel fijn, de zware momenten worden afgewisseld met heerlijke humor. Zo blijft het boek in evenwicht.
Ik las dit boek niet alleen als corrector en lezer, maar ook als professional in de kinderopvang. Daar had ik ook met verschillende groepen mensen te maken, met ieder een eigen visie. Ik wou dat ik dit boek destijds had gelezen, zodat ik kinderen uit deze groep nog beter had kunnen begeleiden met meer kennis.
Dankjewel, Dennis, voor je prachtige debuut.
De regen kwam van binnen is een van de meest bijzondere projecten waaraan ik heb mogen meewerken.
Absoluut een aanrader!

Meer recensies van Suzanne van Bilderbeek