Zoveel mooie kleuren die exploderen in prachtige illustraties

Sylviadhn 26 februari 2024
“Azuur, oker, karmijn, lavendel, kroos, saffraan, perzik, japon, duinvallei, smaragd, kamperfoelie, omber, tarwe, biest, bloesem, kandij, sepia, turkoois, parel, olijf, scharlaken…”

Kyra vertrekt met kleurrijke kleuren van haar eenzame eilandje in het zuiden. Ylan vlucht van de monniken uit het noorden op zoek naar de waarheid. Zal Kyra gezelschap en Ylan de waarheid vinden? Een verhaal over een zoektocht op zee, een walvis en een octopus en heel veel mooie kleuren die prachtig weergegeven zijn in de magische illustraties van Jeska Verstegen.

Prachtig, bijzonder boek dat voor mij iets te snel afgelopen was. Mooie opbouw in de hoofdstukken afwisselend van Ylan en Kyra en zoveel mooie kleuren die exploderen in prachtige illustraties. Heel mooi om te lezen: de waarheid ligt elke dag voor de hand!

Meer recensies van Sylviadhn