Als ik val, dan sta ik gewoon weer op

Sylviadhn 25 februari 2024
Heel mooi verhaal waarin broederliefde centraal staat. De liefde van Álfur voor zijn broertje Eiki is zo groot, dat Álfur niet ziet dat Eiki anders is. Liefde maakt blind.... Álfur doet er alles aan om te bewijzen dat er niets met Eiki aan de hand is.
Tegelijkertijd traint Álfur samen met zijn vriend Ragnar hard om de beste turners te worden van Ijsland, net zoals Harpa eens was. Ragnar weet alles van de turncarrière van Harpa, maar van al het andere weet hij niets....

Wat als eerste opvalt aan dit boek is de prachtige voorkant van @lindefaas_illustration. De kleuren zijn werkelijk fantastisch en passen goed bij dit prachtige Ijslandse verhaal, dat lekker leest door de korte hoofdstukken en door de manier waarop het geschreven is. Je wilt verder lezen totdat het boek uit is. De hoofdstukken beginnen allemaal met een mooie zwart wit-illustratie in de typische Linde Faas-stijl. Dit boek is van a to z Genieten met een hoofdletter G!

Meer recensies van Sylviadhn