Prachtig boek

Tessja 01 augustus 2020
Wat een fantastisch debuut!
Het boek combineert de rauwe werkelijkheid van een eetstoornis met een romantisch liefdesverhaal.
De controlebehoefte, angsten, Prikkelbaarheid en enorme impact van de eetstoornis op zowel de hoofdpersoon als haar naasten zijn zeer realistisch beschreven waardoor het een heel goed boek is om meer begrip te creëren voor mensen die gebukt gaan onder de grillen van Anorexia. Daarnaast is er ook veel ruimte voor de persoon achter de eetstoornis, met de gewone behoeften, verlangens, wensen en onzekerheden van een tiener, waardoor het absoluut geen zwaar boek is om te lezen. Ik heb het boek in één ruk uitgelezen en kan niet wachten op de volgende boeken van deze schrijfster.

Meer recensies van Tessja