Wow

The.reading.blonde 03 februari 2023
Een must read als je van romantische, feelgood verhalen houdt!
Ik kan echt zo genieten van dit soort boeken.
We volgen in dit verhaal Melanie. Na de dood van haar oma krijgt ze geld om een oud, vervallen huis te kopen. Wanneer Melanie intrekt in het huis om het te renoveren vindt ze oude brieven van de vorige bewoner en leert ze Josh kennen.
Ik heb me echt zo geërgerd aan Josh in het begin. Wat was ie vervelend en grof.
Maaaar als je verder leest, leer je waarom hij zo doet en now I love him.
Het is een hartverwarmend verhaal, een cosy verhaal, maar ook een erg triest verhaal.
Ik keek er elke keer naar uit om verder te lezen. Om terug te keren naar Rosemary Bay.
Buiten was het erg koud tijdens het lezen van dit boek, maar door de levendige en mooie beschrijving van het huisje aan het strand kreeg je echt een zomers gevoel
Alles is aanwezig in dit boek … een perfecte setting met een perfecte naam, Rosemary Bay, een vervallen huisje dat veel liefde nodig heeft, zeer leuke hoofdspersonages en een verloren brief
Ga dus zeker dit boek lezen, want waarom zou je ‘t niet doen?

Meer recensies van The.reading.blonde