Integrerende personages!

Thirza Dekker 28 januari 2021
Toen Jude 7 jaar oud was kwam er een vreemde man aan de deur. Deze man vermoordde haar ouders. Jude werd samen met haar zusjes door de man meegenomen naar Elfenland Elfhame. Door de jaren heen probeert Jude zich aan te passen in deze nieuwe wereld. Maar ze wordt door haar menselijke afkomst gediscrimineerd en daarbij maken de pesterijen van prins Cardan het ook niet makkelijk. Maar op een gegeven moment ziet Jude een kans om haar eigen lot in handen te nemen, maar hoe loopt dit af?

Ten eerste viel mijn blik op de prachtige cover(s) van het boek, gewoon WAUW! Het boek vind ik prachtig beschreven, het leest erg gemakkelijk weg. In het begin moest ik kort even wennen aan alle namen die werden geïntroduceerd, maar al gauw had ik het door! Ik vind de personages erg integrerend. Jude is een interessante personage, ze is koppig, houdt niet van opgeven, vecht voor zichzelf, maar is tegelijkertijd ook soms onzeker over haar rol in deze wereld. Erg goed geschreven. Ik vind ook de andere karakters goed naar voren komen in het boek. Kortom een aanrader! Ik ga gauw door met deel 2 van deze serie.

Meer recensies van Thirza Dekker