romantisch vol humor

titatovenaar 01 februari 2020
Wat een fantastische boek! Deze boek is een heerlijk romantisch verhaal vol humor, hilarische situaties dat heel vlot leest.

Hazel is spontaan, extravert en soms wat onhandig. Josh is met zijn rustige, introverte en rationele karakter compleet het tegenovergestelde. Het klikt heel goed tussen de twee tegenpolen, en daar schrikken ze zelf ook een beetje van. Ze halen alles uit de kast om elkaar aan anderen te koppelen en organiseren de ene blind date na de andere. Want meer dan best friends forever zullen Josh en Hazel nooit worden, toch?
Ik durf je niet te zeggen is een herkenbaar, hilarisch en hartverwarmend verhaal over vriendschap, liefde en die ene persoon bij wie je altijd jezelf kunt zijn.

Meer recensies van titatovenaar