Heerlijk!

Trea 21 december 2019
Tamara Haagmans schreef al eens eerder een lesbisch verhaal die door Tinteling Romance uitgebracht werd in een verhalenbundel ("De ontmaskering") waar ook 2 andere schrijfsters een verhaal voor schreven.
Het verhaal van Tamara sprong er voor mij gelijk uit: ze schrijft lekker vlot en met humor en het leest heerlijk weg.
Toen ik hoorde dat ze met een nieuw lesbisch verhaal bezig was, kon ik niet wachten tot het er was. Maar het was het wachten weer meer dan waard!
Ook dit boek - dat je meeneemt in de sprookjeswereld van 3 verschillende prinsessen die werkzaam zijn in een pretpark - is weer met veel humor en passie geschreven. Ook zitten er leuke onverwachtse wendingen in, die ik persoonlijk niet aan zag komen. Tamara weet je te vangen in het verhaal en ik wilde het boek het liefste in één ruk uitlezen. Ik vind het een echte aanrader!