Vier mensen

Trudy 20 februari 2021

Vier mensen Noor, Katja, Frode en Magnus ontmoeten elkaar op een online literaire forum. Na gesprekken met elkaar besluiten ze een reis te maken naar het ijzige winterkou hoge in het noorden van Noorwegen met een zeiljacht. Er word van te voren afgesproken dat er iemand dood moet. Wie is niet bekent. Er zijn ook andere passagiers aan boord tevens ook de bemanning. Het blijkt allemaal niet zo simpel te liggen. Ik heb helaas de spanning gemist. Het verhaal komt meer over als een mooi verslag. Dat mensen elkaar beloeren en constant er mee bezig zijn wie van hun dood moet maakt het verhaal er niet mooier op. Ik kan mij voorstellen als je zoals Mariska vertelt dat ze zelf de reis heeft gemaakt zonder een dode dat het een bijzondere reis was. Ik ben van mening dat het boek voor mij helaas niets heeft van een thriller.

Meer recensies van Trudy