Noorderlicht

Noorderlicht

Rank 1612 Gelezen 488 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 698 Favoriet 12 Recensies 85
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 5 Lijsten 3 Spots 7   Topics 0   Leesclub

Noor is Nederlands. Frode is Deens. Magnus is Engels. Katja is Duits. Ze hebben elkaar ontmoet op een online literair forum. Een van hen had een idee. Nu bevinden ze zich op een zeilschip in de ijzige winterkou van Noorwegen. Net als de andere passagiers zijn ze op zoek naar het befaamde noorderlicht. Maar ze zijn ook op zoek naar een slachtoffer: iemand moet dood. Dat hebben ze afgesproken. Maar zo simpel blijkt het niet te zijn.

Literaire thriller
De Crime Compagnie
15 februari 2021
02 februari 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Lisa Kiewit

Greet Braem Hebban Recensent

Goed opgebouwd en origineel verhaal

door: Greet Braem 4 likes ebook

Mariska Overman (1970) is Nederlandse en vooral bekend als thrillerschrijfster; met name de serie over Isabel Dieudonné zal bij menig liefhebber van spannende verhalen een belletje doen rinkelen. Toch staat er ook een historische roman in de steigers en schreef ze eerder een non-fictieboek over...

Reacties op: Noorderlicht