Emotioneel maar mooi

Boekenmening 06 juni 2021
Misschien niet de correcte omschrijving van zo'n emotioneel boek. Maar ik vind het heel mooi dat iemand dit op deze manier verteld en deelt.

Wat een ongelooflijk verhaal van liefde kracht onmacht frustratie.
Wat moet je als ouder soms echt diep ongelukkig hebben gevoeld dat er niet werd geluisterd. Al met het begin van de zwangerschap.
Ik heb vaak tijdens het boek gedacht wat als. Daar hebben jullie als gezin denk ik helemaal geen tijd voor gehad.

Wat knap dat jullie altijd maar door zijn gegaan en dit ventje een stem hebben gegeven. Al liepen jullie vaak tegen muren aan. Veel artsen vinden zichzelf opperwezens en willen niks aannemen. Terwijl je alles probeert voor je zoon en je die het beste kent. Bizar dat dat nu nog zo is.

Bedankt dat wij met jullie kochten mee kijken en dat we jullie gezin mochten leren kennen.

Meer recensies van Boekenmening