Weeral een toppertje!

Vera71 04 november 2019
Als je meer wilt weten over de spannende avonturen van inspecteur Rani Diaz, dan moet je zeker Satya lezen.
Op een avond wordt het levenloze lichaam gevonden van de Vietnamese Dien-Lien Huang, deze werd door een dronken man gevonden op de oprit van de garage met talloze messteken. Deze ex-escorte dame was getrouwd met de welgestelde garagehouder Vince Vertommen. Als deze vrouw dan nog zwanger bleek te zijn wordt het team van inspecteur Rani Diaz op de proef gesteld om deze moord op te lossen.
Dit is echter het begin van een race tegen de klok. Talloze moorden volgen zichzelf op een razend tempo op.
Ook op privé vlak loopt het Rani niet van een leien dakje. Ze heeft haar handen vol met aan de ene kant haar puberende zusje Romy die haar eerste liefde ontdekt en aan de andere kant de problemen met haar ex-man Frederik.
Het team probeert zo goed mogelijk deze misdaden op te lossen.
Het is een leuk en tegelijkertijd een nagelbijtend, spannend verhaal. Eenmaal begonnen in dit boek is het moeilijk om het weg te leggen. Het is een echte pagetiener.
Met dank aan T&M leesclub dat ik dit boek mocht recenseren en ook dank aan Witsand uitgeverij. Dit e-book telt een 352 pagina's aan spanning.

Meer recensies van Vera71