Thule resencie

Vere 25 januari 2023
Ik vond het wel leuk maar soms een beetje sloom. Het onderwerp vond ik wel interessant, omdat het over de toekomst gaat maar niet de toekomst met super veel intelligentie. Want in dit verhaal is er een kern oorlog geweest en de hele wereld was verwoest. Mensen moesten weer opnieuw alles uitvinden. Het is wel het derde deel in een serie, het is het leukste als je de eerste delen ook gelezen hebt maar het kan ook zonder. Het heeft wel duidelijk een begin een midden en een goed einde. Het boek is geschikt voor mensen die van een beetje spanning houden en een beetje van een niet al te snel boek houden. Omdat er wel spannende dingen gebeuren maar het gaat niet heel snel allemaal.

Meer recensies van Vere