Het geheim van Rotterdam

Gelezen 116 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 27 Favoriet 2 Recensies 2
Junior Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Het geheim van Rotterdam Thea Beckman Rotterdam 1483. Caspar ontmoet Grietje, de dochter van de chirurgijn Melchior. Meester Melchior betrekt Caspar in zijn geheimzinnige praktijken. Intussen lijdt Rotterdam onder de heerschappij van jonker Frans. Jonker Frans hoort interessante geruchten en wil wel iets meer weten over de bezigheden van meester Melchior... Andere boeken van Thea Beckman: Kruistocht in spijkerbroek Hasse Simonsdochter Triomf van de verschroeide aarde Geef me de ruimte! Het rad van fortuin Stad in de storm De Gouden Dolk De val van de Vredeborch De Stomme van Kampen Kinderen van Moeder Aarde Het helse paradijs Het Gulden Vlies van Thule De doge-ring van Venetië Saartje Tadema Vrijgevochten Gekaapt! Een bos vol spoken De verloren schat Wij zijn wegwerpkinderen Míjn vader woont in Brazilië Wonderkinderen Zwerftocht met Korilu Het wonder van Frieswijck Kruistocht in spijkerbroek Kruistocht in spijkerbroek filmeditie

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar