topklasse van begin tot einde

VeroPhoto 13 november 2019
vorig jaar bracht Johnny zijn eerste boek Egyptisch blauw uit. Een top boek van begin tot einde. Nu 1 jaar later met zijn 2de boek Bloedmaan kan ik jullie garanderen dat dit boek GEWELDIG is. Net zoals zijn eerste boek gebruikt Johnny z'n korte hoofdstukken, waardoor je vlot door het boek gaat. En ook weer de tijdsprongen. Van bladzijde 1 word je volledig in het verhaal van het hoofdpersonage Eloise gezogen. Een karakter die in boek 1 Egyptisch blauw 1 van de vrienden van Jovanny was. Haar karakter word nu 10 jaar later verteld.
Ik ben een vrij frequente lezer, en kan je zeggen dat de boeken van Johnny tot 1 van mijn favoriete reeksen behoord. Ik raad iedereen aan om zijn boeken aan te kopen. Ik kijk alvast uit naar zijn 3de boek, en ben er zeker van dat we nog van hem gaan horen.

Meer recensies van VeroPhoto