Wilde Gok

Wilde gok

Gelezen 72 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 66 Favoriet 12 Recensies 42
Thrillers & Spanning Spots 3   Topics 0

Zuid-Frankrijk 1970. De weduwe Céleste De Châtillon en haar twee dochters lijken een zorgeloos leven te leiden in hun villa nabij Menton. In werkelijkheid brengt een schuldenberg hen op de rand van de afgrond. Wanneer de gokverslaafde Céleste dieper verstrikt raakt in de moorddadige tentakels van het plaatselijke drugsmilieu, komt het leven van haar lievelingsdochter Beau in gevaar. Celeste is wanhopig en bedenkt een waanzinnig plan om uit de schulden te komen. Haar plan lijkt te lukken, totdat de vreemde Léon de opdracht krijgt om Céleste en haar dochter te vermoorden. Ondertussen wordt in een dorpje in de Provence een jonge vrouw in paniek wakker. Ze leidt aan geheugenverlies waardoor ze geen andere keuze heeft dan de man die met haar woont, te vertrouwen. Alles verandert wanneer een mysterieuze vrouw contact met haar legt. Dan neemt haar leven uit het niets een ongekende wending. 'Op een aparte en geraffineerde manier neemt Johnny Bollé je mee naar de glitter en glamour in de mondaine Franse Rivièra van de jaren ’70, vorige eeuw. Niets is wat het lijkt in deze thriller, tot zelfs de verraderlijke schrijfstijl van de auteur. Johnny Bollé is een duivelse plotkunstenaar.' (Marc Kerkhofs – Hostwriters)

Thriller
Phoenix Books