Wat ik niet deed

Wat ik niet deed

Rank 72 Gelezen 67 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 220 Favoriet 8 Recensies 42
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 3   Topics 0
Na de dood van haar man en dochtertje stort het perfecte leven van schrijfster Emily volledig in. Ze onderneemt verwoede pogingen om haar schuldgevoelens te overwinnen, echter het enige waarin ze slaagt is moeizaam overleven.
Een uitgever doet haar een aanbod om naar Schotland af te reizen om er een boek te schrijven over de laatste heks van Durness. Ze twijfelt maar uiteindelijk aanvaardt ze de schrijfopdracht.
Zodra ze in de Schotse Hooglanden arriveert, stapelen de bizarre gebeurtenissen zich op.
Emily beseft dat er iemand is die de wrede waarheid over haar verleden en de dood van haar man en dochter kent.
Johnny Bollé schrijft thrillers en korte verhalen. Zijn vlotte, beeldende schrijfstijl en zijn typerende onverwachte plotwendingen houden de lezer stevig in zijn greep. Hij weet als geen ander hoe hij in zijn verhalen een sfeer kan creëren waaruit je niet meer kan ontsnappen.
Zijn boek Bloedmaan werd door het lezersplatform van de VRT - Lang zullen we lezen - verkozen tot één van de 20 beste boeken van 2019.
De thriller Hij noemde me Duivelskind werd door het team van recensenten van ThrillZone genomineerd voor de longlist van de Thrillzone Awards 2020 voor de categorie Beste Nederlandstalige thriller.
Wilde gok, zijn vierde thriller, werd in 2021 absolute favoriet van boekenblog Perfecte Buren.

Thriller
LetterRijn
05 oktober 2022
05 oktober 2022
9789493192379 , 9789493192546

Reacties op: Wat ik niet deed