Saai begin maar verrassend einde.

Vickie N. 22 mei 2021
Het is een verhaal waarbij je als lezer goed bij de les dient te blijven, zeker in het begin. Wat kennis van de Tango en de algoritmen lijkt me handig, hoewel de auteur af en toe wat uitleg geeft over de Tango termen die ze gebruikt. Het verhaal begint wat voorzichtig, saai bijna en je snapt als lezer niet direct waar het naar toe gaat. De verschillende personages komen zelf aan het woord en dat kan verwarrend zijn, maar als je door blijft lezen dan begin je te begrijpen hoe het verhaal in elkaar zit. Hoe de drie vrouwelijke hoofdrolspelers in het verhaal stuk voor stuk hun verleden proberen te verbergen maar uiteindelijk de confrontatie niet uit de weg kunnen gaan. Gelukkig is het een mooi afgerond verhaal waar de lezer uiteindelijk ietwat voldaan maar wel verbluft achterblijft.

Meer recensies van Vickie N.