23 juni 2012
Dit is het derde boek van deze schrijver. De vorige boeken heb ik ook gelezen en dit boek is gelijkaardig van verhaal. Typerend voor deze schrijver is dat in zijn boeken altijd menselijke psychologie centraal staat. Ook in dit boek, waar Jan Frostner, een arts aan de inrichting Boskliniek, een aantal brieven en een bos rozen krijgt van een onbekende. De tekeningen zijn dusdanig, dat Jan al snel denkt aan een stalkster, met een geestelijk probleem. Jan probeert met haar in contact te komen, maar om hem heen gebeuren dingen die tijd van hem vergen.

Een erg spannend boek, vlotte schrijfstijl. Zeker de moeite van het lezen waard, vind het jammer dat het boek uit is. Het boek blijft spannend tot het eind, het plot en het einde van het boek is zeer onvoorspelbaar

Meer recensies van