Uitnodiging voor een kattencafe te bezoeken.

Vosje41811 09 februari 2020
Ik heb het boek gekocht omdat het mij direct aan sprak.(net zoals veel boeken met dieren). Ik wil al een tijdje eens heel graag naar een kattencafe gaan. Ondanks dat ik meer een hondenmens ben. Nu ik dit boek gelezen heb wil ik er nog meer naartoe.
Het boek is mooi geschreven en laat je zo mee leven in de hoofdpersonages. Het is niet de eerst keer dat ik een boek lees dat geschreven is uit het perspectief van een kat. Want ik heb namelijk alle boeken van Alfie ook gelezen. Maar toch is dit boek nog anders. Tijdens het contact met Nancy en tijdens de tocht had ik het gevoel alsof ik Alfie aan het lezen was maar na de tocht was dit gevoel weg. Door de manier waarop de auteur het kattencafe bespreekt heb ik het gevoel gehad alsof ik er zelf zat. Dit gevoel heeft bij mij los gemaakt dat ik nu nog meer zin heb om een kattencafe te bezoeken en er nog meer benieuwder naar ben. Ik vind het wel een ideale aanrader voor mensen die geen dieren mogen of kunnen hebben
Heel mooi boek, zeker een aanrader.
Zelfs voor mensen die geen kattenliefhebbers zijn of geen kattenmensen zijn. Ik heb het boek op een paar dagen uit gelezen waarvan de meeste tijd mijn eigen kat spinnend naast mij of op mij lag. Soms slapend soms wakker. Ideaal om op zo een manier een boek over katten te lezen.

Meer recensies van Vosje41811