Eindelijk

Vydnic 11 februari 2020
Jaren geleden las ik Cecelia haar boek Ps I love you en het is een van mijn favoriete boeken.
Daarna probeerde ik het met elk boek van haar weer, maar voor mij kwamen die niet in de buurt van haar eerste boek.

Maar toch kon ik het nu ook weer niet laten. De titel en de inhoud waren al veel belovend.
Eindelijk een boek van haar dat me raakt net als haar eerste boek.

Holly heeft zich tegen haar zin over laten halen door haar zus Ciara om een podcast te doen over de dood van haar man en wat hij daarna voor haar deed. Ze dacht er daarna klaar mee te zijn, maar ze heeft anderen geïnspireerd om ook zoiets voor hun nabestaanden te doen. Of ze deze mensen die in de laatste fase van hun ziekte zit even wil komen helpen.
Holly wil dit eigenlijk niet, maar kan het niet los laten. Het kost haar zelfs haar relatie en haar familie vraagt haar om het niet te doen.

Hoe dit af loopt mag je zelf lezen.
Een boek met warmte en compassie.

Meer recensies van Vydnic