Geheimen uit het verleden

Vydnic 21 november 2020
Een boek wat niet behoord tot de zeven zussen serie van deze schrijver.
Wel dezelfde opbouw, verleden en heden die wisselend centraal staan in het boek. Dit keer gaat het wel beide keren over Posy, als kind en hoe ze opgroeide en nu ze 70 is met de mensen om haar heen en daar de verhalen van.

Posy heeft het niet makkelijk gehad, zowel niet in haar jeugd, haar liefdes en nu weer. Maar ze blijft positief en ze is terug in het huis waar ze geboren is en waar ze nu al jaren woont.
Gedurende het boek leren we haar steeds meer en meer kennen, net als haar familie en Freddie die weer op duikt in haar leven.

Een boek wat zorgt voor uren leesplezier, met drama, emotie, liefde, moeder liefde, familie, succes, falen, geheimen en de onthulling daarvan.
Posy is een sterke vrouw en verdient het geluk. Daarnaast komen er nog twee sterke vrouwen in het boek voor die het geluk verdienen, Tammy en vooral Amy.

Meer recensies van Vydnic