De vlinderkamer

Rank 201 Gelezen 858 Aan het lezen 46 Wil ik lezen 1029 Favoriet 55 Recensies 17
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 13 Top25's 6   Topics 0

Het leven van Posy Montague staat in het teken van de natuur: als kind ving ze vlinders met haar vader, ze was de eerste vrouwelijke studente plantkunde aan Cambridge en tegenwoordig is ze altijd te vinden in haar prachtige tuin. Maar het bijbehorende landhuis van haar familie raakt in verval, en Posy moet de pijnlijke beslissing nemen het landgoed te verkopen. Dan keert Posy’s eerste liefde, Freddie, terug in haar leven. Vijftig jaar geleden brak hij haar hart, maar nu zoekt hij weer contact. Welk geheim draagt hij met zich mee? En wat heeft het statige landgoed van Posy’s familie daarmee te maken?

Ireen Niessen
Xander Uitgevers B.V.
14 april 2020
21 april 2020
9789401612074 , 9789401612173

Sanne de Graaf Hebban Recensent

De vlinderkamer als voedzame grond voor familiedrama's

door: Sanne de Graaf 1 like ebook

Lucinda Riley, alom geprezen voor haar succesvolle 'De zeven zussen'-serie, is terug met een nieuwe standalone. Het manuscript van De vlinderkamer schreef ze jaren geleden, maar werd door haar in 2018 volledig herzien. Dit keer geen verre oorden als toneel voor het plot, maar een verhaal vol...

Reacties op: De vlinderkamer